Technická a ekonomická správa nemovitostí soukromých vlastníků, SVJ a bytových družstev
v souladu se zákonnými požadavky a podle doplňujících požadavků klienta s výstupem formou účetní uzávěrky za každý kalendářní rok. Dále klientům nabízíme vedení mzdové a personální agendy statutárních orgánů a zaměstnanců.
zahrnuje vedení a průběžnou aktualizaci evidence vlastníků bytových a nebytových jednotek, vyhotovení a aktualizaci předpisů záloh, vystavení a distribuci evidenčních listů, rozúčtování zálohových plateb, jejich průběžnou kontrolu a následné vymáhání nezaplacených pohledávek. Zpracování roční zprávy.
Pasivní, nebo aktivní nahlížení na účet klienta za účelem kontroly provedených plateb, a pořizování měsíčních výpisů z účtu. Dále nabízíme aktivní obsluhu SIPO.
Při převzetí objektu do správy zajistíme kompletní dokumentaci od původního správce, kterou po dobu vykonávání správy archivujeme.
Provedeme kontrolu převzatých dokumentů. Vyhodnotíme technický stav objektu. Zpracujeme seznam zákonných revizí technického zařízení budov. Následně vytvoříme návrh rozpočtu hospodaření objektu.
Průběžně hodnotíme stav nemovitosti a podáváme návrhy na opravy a rekonstrukce, které po dohodě s klienty provádíme. Pravidelně provádíme revize TZB dle příslušných prováděcích předpisů a ČSN.
Zajišťujeme nepřetržitou pohotovostní havarijní službu.
V rámci provozu domu zajišťujeme a provádíme běžnou údržbu objektu, provoz tepelných zdrojů, VZT zařízení, dozor výtahu, úklid domu, přebíráme poštovní zásilky, zajišťujeme provedení odečtů poměrových měřidel, včetně rozúčtování. Pravidelně provádíme úklidové a zahradnické služby, včetně důsledné kontroly provedení.
Nabízíme zakládání zahrad podle požadavků a možností. Dále provádíme běžnou údržbu zahrad a dvorků. Na všechny typy prací Vám zpracujeme cenovou nabídku:
Zajišťujeme každodenní obsluhu, provoz, preventivní údržbu a opravy veškerých objektových technologických zařízení.
Běžná a preventivní údržba je zajišťována na základě předem zpracovaného "Plánu preventivní a údržbové činnosti" a to jak vlastními pracovníky údržby, tak prostřednictvím odborných a specializovaných firem.
V rámci údržbářských služeb provádíme zejména tyto činnosti:
V rámci online správy provádíme základní ekonomickou správu objektu, včetně komunikace prostřednictvím formulářů klientské zóny.
Zajišťujeme běžné právní služby. Jako jsou například příprava smluv, vymáhání pohledávek, mimosoudní a soudní vypořádání, zápis změn ve sbírce listin u rejstříkového soudu a pod.
Zajišťujeme poradenství v oblasti pojištění. Vyřizujeme likvidaci pojistných událostí. Od nahlášení škodní události přidělenému technikovi až po vyplacení pojistné částky na účet klienta.
Zajišťujeme podporu orgánů SVJ při jednání výboru, shromáždění vlastníků , kontrolní komise a na jiném jednání dle dohody s klientem. Kompletně zajišťujeme přípravu a realizaci shromáždění SVJ a členské schůze BD.
Poskytujeme technický dozor investora při realizaci investičních akcí.
Zajišťujeme zpracování projektové dokumentace, odborných posudků a stanovisek.
Zastupujeme klienta v územním a stavebním řízení a při jednání s úřady.
Asistenci přiděleného technika, který Vám například při ztrátě klíčů od domu doručí vaše nové klíče až do ruky.
Přidělení vlastní emailové adresy s názvem SVJ, pro větší přehlednost a bezpečnost při komunikaci.
Důkladnou kontrolu Vašeho domu naším technikem, minimálně 1x za měsíc.
Klientskou zónu správy domu pro usnadnění provozování nemovitosti a komunikaci mezi vlastníky bytových jednotek, vedením SVJ a správní firmou.